onsdag den 11. december 2013

Ekstra nissegave

Så røg der endnu en minister. Det virker som om at regeringen stadig er lidt ny og uprøvet. Det kan ikke være rigtigt at det kun er SuperMinisteren, der ved at realpolitik er den politik der kan føres på baggrund af embedsværkets administration. Jeg synes godt nok, der er røget mange ministre hos den her regering. Det duer ikke at politikere blander sig i den egentlige adminstration - det giver bare ballade.

Der er begyndt at komme mails ind fra borgeren. Vores digitale kommunikation virker desværre som den skal.

Gartneren fra Grønt og Gråt, er utrolig glad for at have fået indblik i hvordan sagsbehandlingen sker her hos mig. Det virker som om han troede at man bare kunne sætte ting i værk uden først at foretage en konkret og individuel vurdering af om der overhovedet er grundlag for udføre arbejdet.

Han stillede en lille nissegave. Han er velkommen en anden gang.

Anders er stadig nissesky. Hvis jeg siger nisseven eller IT-afdeling - flygter han. Det er lidt sjovt. Jeg opfordrer alle til at rose ham for hans glimrende initiativ med de digitale nissevenner.

Nu er jeg klar til at behandle og administrere - også digitalt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar