lørdag den 7. december 2013

Grønt og Gråt

Alle mine mails var havnet hos Grønt og Gråt. Chefgartneren ringede til mig over middag og fortalte at de, i deres afdeling, havde modtaget 209 af mine mails. Jeg gik derned med det samme, med en nissevensgave i tasken. Gartneren ved godt hvad der varmer når det er rigtigt koldt.


Vi holdt et fint møde, hvor jeg forklarede at jeg ikke blot havde modtaget alle deres mails - jeg havde også sagsbehandlet og besvaret dem. Gartneren kan godt forstå ideen i at afslå ethvert krav fra en borger, for at se om borgeren virkelig mener det. Kun hvis borgeren er vedholdende nok til at henvende sig to gange, bør man svare ham. Han lovede at besvare mine mail og at vi på mandag henvender os til IT, for at finde ud om det er rigtigt at digital borgerservice fremover, udelukkende varetages af Grønt og Gråt.

Mona har haft travlt med at begrænse skader i sit ministerium. Det er ikke storm, der laver skader der.

Mona har fået et sæt bingoplader fra en af drengene ovre i finans. Vi har aftalt at spille bullshitbingo sammen, på søndag. Mona inviterer og skaffer plader. Jeg køber præmier.
Hvis du vil have en kopi af pladerne kan du sende mig en mail, så sender jeg den til dig.

Knus Karin
(karinfrakommunen@gmail.com)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar