torsdag den 5. december 2013

Så er der nissevenner...

Så skal jeg da lige love for at jeg har fået mail. 2.601 mails,  med den samme titel "Din nye nisseven."

Der er ikke den medarbejder jeg ikke skal være nisseven med. Altså lige bortset fra Anders. Der er ikke en eneste mail fra borgere - det er selvfølgelig fint, men at være 33 dobbelt nisseven for de fleste medarbejdere i Kommunen - det er at stramme den.





Nu har jeg aftalt med Anders, at jeg sørger for at IT afdelingen får slettet - det der skal slettes. Min ven journalisten behøver ikke at lave en artikel om digitalisering af nisser i Kommunen.

Anders har så lovet at sikre, at  jeg ikke på nogen måder bliver i stand til at køre, endsige gå, hjem fra julefrokosten. Ander vil personligt sørge for at jeg kommer ordentligt hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar