fredag den 6. december 2013

Juletræet er væltet

Jeg er nu hemmelig nisseven for Louise og kun Louise. Der er faldet ro på kontoret. Det er nu mærkeligt med al den ro på kontoret.

Byens juletræ er derimod væltet i stormen. Ligesom i København. Det er heldigvis den største skade, der er sket under stormen. Borgmesteren er rasende, det virker som om at han føler et personligt ansvar for at træet ikke er genrejst. Alle har prøvet at få fat i Grønt og Gråt, som er det nye navn for Park og Vej - efter reorganiseringen, som ikke er en reorganisering men en genstrukturering.

De tager ikke telefonen. E-mails reagerer de ikke på. Det har de nu aldrig gjort.

Til gengæld har jeg her til morgen fået 5 mails fra borgere. De fire henvendelser handler alle om det potentielt livsfarlige hul i cykelstien ved Østre Skole. Den femte mail handler om, at juletræet er væltet og det skal rejses med samme!!! Det har jeg nu ikke tænkt mig at gøre noget ved.

Ansøgning afslået. Julehjælp hører ikke under Kommunen. MVH Karin fra Kommunen.

Fem afslag på under en time. Det tangerer en rekord. Jeg vil ringe til Mona, jeg bliver nødt til at høre hvad det er hendes minister har gang i. Gå og dele midler ud til personer, der hverken har ansøgt eller anket. Hun, ministeren ikke Mona, sætter et dårligt eksempel for os, der prøver at holde en hvis professionel standard.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar