torsdag den 20. december 2012

Kommunetræt

Mødte tidligt. Anders er ansvarlig for kantinens julefrokostmenu i år. Det er allerede i morgen. Jeg loggede ind på Anders' intrakonto og sendte en mail. Til Kantinen. De behøver ikke svare, han forstår godt hvis de ikke kan nå at ændre desserten. Fra: ris alá mande, Til: cholademouse. Gerne ekstra mørk.

Nissen lagde en lille pose kakaonips fra nissen. Kakaonips er angiveligt meget sunde, men jeg har smagt savsmuld med både bedre smag og konsistens. Der har Anders sikkert også.
Skrigeren har skrevet en mail til mig. Hun har søgt hjælp til sin søn - ikke sig selv. Hun klager og anker.

Jeg forklarer hende at hun ikke kan anke en afgørelse, der er til borgerens fordel. Klagevejledning ikke vedlagt. Jeg tror hun er tæt på at være kommunetræt. Finder min nissegave frem - det er en ½ liters, men det er også snart jul.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar