søndag den 9. december 2012

Ny Nordisk Glögg

Kommunaldirektøren har lovet mig at han betragter min medvirken i mødet som en succes. Det manglede bare - efter den briefing direktionen gav borgmesteren. På mandag kan jeg fortælle kommunaldirektøren hvilke klienter, jeg mener trænger til en ny sagsbehandler. Så skal han nok tage sig af resten.

BB har det bedre han er udskrevet og hjemme igen - men der går nok et par dage før han er tilbage på rådhuset. Det har været en ualmindelig lang uge. Mona ringede, hun havde hørt om BBs præsentation af handicappolitik. Der tales allerede i krogene om at vores direktion har politikerpotentiale. Poltikerpotentiale er ikke en kvalitet der hjælper ens karriere i et ministerium.

Det sner helt vildt, heldigvis skal jeg i eftermiddag til glögg-smagning hos en god veninde. Jeg orker ikke at lave glögg nu, så jeg har opfundet ny nordisk glögg. Pigerne bliver helt vilde.






Ny Nordisk Glögg
1  flaske gin
7  enebær
7  sukkerknalder

Ginen varmes op i gryde til ca. 60 grader, den må ikke komme over 78 grader!!!
Fyld et glas med glögg. Tilsæt et enebær og en sukkerknald. Rør rundt.

Velbekomme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar